Ervaringen met verkopers - MHT Nederland

Ga naar de inhoud

Ervaringen met verkopers

Ervaringen met verkopers

Click op het logo voor de website


25-02-2017
Zeer betrouwbaar, hulpzaam en kortingen. Ik heb jaren voor hen gewerkt. 
 
Zeg maar dat ik jou de gegevens heb gestuurd, dat helpt!
 
Groetjes, Aad D.






25-02-2017
Ik heb voor mijn kleinkinderen van 10 jaar Fender Blues Deluxe C Harmonica gekocht. Deze waren €12,00 per stuk. Op zich een mooi dingetje voor dat geld. Verpakt in een hard plastic doosje met schoonmaak doekje en 3 jaar garantie. Ik heb gekozen om ze in de winkel af te halen, omdat ik dan wil zien wat ik koop, maar je kunt ze ook online bestellen. Service in de winkel is zeer goed. Ik heb daarna 2 mondharmonica's gekocht voor mijn man, een Hohner special 20C en een G beiden € 32,00 maar ben niet erg tevreden over deze... Zijn niet echt zuiver van toon erg snel valse noot... Deze gaan dus ook retour.

Ik heb ze gekocht bij: Het team van Bax Music Rotterdam.

Petra N.
Ben Stoffers Guitar 
Customizing in Sleeuwijk

Munninkenland 33
4254 EA in Sleeuwijk

Tel. 0183-302394
26-02-2017
Wij kopen voor The Hohner Boys de instrumenten (altijd Tremelo’s, C G F A) altijd bij Ben Stoffers in Sleeuwijk met 15% korting. En altijd zorgen we dat er ‘op voorraad’ zijn! Meestal bestellen we er z’n 15 á 20 tegelijk zodoende zitten we nooit zonder. De instrumenten worden aangeschaft door- en blijven eigendom van de vereniging en men dient er zelf goed op te passen. Nooit hebben we aanspraak gemaakt op garantie of service, kapot is kapot vals is vals. De levensduur valt best mee, ik schat zo’n jaar of vijf gemiddeld. (Natuurlijk wel verschillend naar gebruik of persoon)
 
Voor het COPD-groepje ‘Ademnoot’ maken de leden gebruik van zelf (centraal) aangeschafte instrumenten. Om dit te bekostigen gaat er een maandelijkse bijdrage van €3,- in een centrale pot. Dat blijkt ruim toereikend en als de pot voldoende is gevuld volgt er een periode van 0 betaling.

Bij toetreding van een nieuw lid ontvangen zij 3 stuks (CGF) instrumenten uit voorraad. Bij verlaten door welke oorzaak ook worden de instrumenten ingeleverd en door het ziekenhuis gesteriliseerd waar na ze opnieuw verstrekt kunnen worden. Ook hier geldt: kapot is kapot en vals is vals.
 
Jan d. G.
28-02-2017
Ik heb de Seydelmondharmonica rechtstreeks bij de Mondharmonicawinkel besteld, dus geen korting gekregen want dan loopt de bestelling via jou.

Bij het nakijken van de Hohner, was de service goed. Wel opletten bij het verzenden van de mondharmonica naar de winkel dat deze in een brievenbuspakketje wordt verstuurd, de portokosten zijn anders een stuk hoger!

Over het onderhoud van de mondharmonica hebben we goede tips van jou gekregen, daarom de gebruiksaanwijzing niet zo doorgenomen.

Coosje
.................

01-03-2017
Het bestellen van mondharmonica's doe ik altijd bij de Mondharmonicawinkel van Ron van Hal. Hij verleent ons altijd een bepaalde korting en geeft wat mij betreft ook goed advies. Ik weet van leden van onze groep dat hij niet moeilijk doet over het schoonmaken en hygiëne van je mondharmonica.

De snelheid van leveren is niet altijd vlot, maar dat is wel afhankelijk van hetgeen wat je bestelt. Een doorsnee mondharmonica is geen probleem, maar ik heb zelf weleens een Pipe Humming besteld en dat duurde toch wel een flink aantal weken, maar dat vond ik persoonlijk niet zo erg.

P.
.................

06-03-2017

Dag Jan,
 
Om het allemaal niet te verwarrend te maken, ga ik op alle mondharmonica’s 10% korting geven en boven de € 49,50 verzendkosten vrij. Dit betekent bijvoorbeeld dat de Suzuki Bluesmaster in het vervolg op €26,95 (€29,95 - 10%) komt en de Hohner Special 20 op €28,80 (€32,00 - 10%). Dit houdt alles gewoon wat overzichtelijker.
 
Door de 10% op de wat duurdere modellen krijgen klanten ook hier hogere kortingen.
 

Groeten,
 
Ron 
..................

10-03-2017

Hallo Jan,

Een uitzondering op bovenstaande wil ik maken voor de Suzuki Bluesmaster. Wanneer deze mondharmonica via MHT Nederland bij mij wordt besteld, geef ik 10% extra korting. Dus dan totaal 20% korting.

Groeten,

Ron


Onderstaande mail op 16 april 2018 ontvangen:
.....................................................................

Dag Jan Mulleman,
 
Ik stuur je dit bericht van mij even door om te laten weten dat ik dus een bestelling in Febr. heb gedaan bij Ron van Hal ...de levering liet maar op zich wachten en telefoon werd niet opgenomen door hem. 1x heb ik een berichtje van hem gehad dat mijn harmonica vertraging had op gelopen ...weer tijdje gewacht en vertrouwde dat het goed zou komen .
 
Dus niet !! zoals je hier onder de berichten kunt lezen. Ik ben mijn geld kwijt. En nu ik na lees op internet nog velen meer met mij die het zelfde is overkomen .
 
Ik kwam op jullie site en zag dat jullie ook zaken met hem doen en hem aan bevelen voor andere mensen die willen laten repareren en harmonica willen bestellen. En jullie schreven erbij als het wel of niet bevalt mag je het even laten weten .
 
Bij deze zijn jullie nu ook op de hoogte en kunnen jullie misschien andere mensen behoeden voor oplichting !
  
Ook al heeft Ron zn naam door verkocht.....wat ik eigenlijk niet geloof( maar heb gevoel dat hij gewoon onder een andere naam verder word gegaan) is het toch reuze erg dat je zomaar het overgemaakte geld houd in je portemonee en niet levert !!
 
En mijn vraag kunnen jullie misschien nog in contact met hem komen ? En hem daar op wijzen misschien??
 
Wat zijn jullie eerdere ervaringen met hem ...ik denk echt wie doet nou zoiets ?????
 
Groeten van E.B. 
(vollledige naam bij mij bekend, JM).

....................................................................................

Mijn reactie:

Hallo mevrouw ....,
 
Allereerst begrijp ik uw teleurstelling in de persoon van Ron van Hal. U hebt bij de Music Steps - De Mondharmonicawinkel (met als eigenaar Ron van Hal) artikelen besteld en betaald. Echter, u hebt deze artikelen nadien niet ontvangen. Vervolgens hebt u per mail en telefoon contact met Ron van Hal gezocht, maar helaas.
 
Hetgeen u hierboven beschrijft wil niemand en eigenlijk zou het ook niemand moeten overkomen. Helaas gebeurt het en u is het overkomen. Dat spijt mij voor u.
 
Het klopt, dat op de website van MHT Nederland heeft gestaan dat de Mondharmonicawinkel ons adres was voor het kopen en/of repareren van mondharmonica’s. Wij konden daar ook altijd goed terecht voor advies. Mijn ervaringen met de Mondharmonicawinkel waren altijd positief. Ook ik ben geschrokken dat de Mondharmonicawinkel de deuren moest sluiten. Tot op het laatste moment had ik geen signalen ontvangen die in die richting wezen.
 
Het klopt ook dat mensen die slechte ervaringen met verkopers van mondharmonica’s mij dit kunnen mailen. Ik zal dit - net als uw mail - op de website van MHT Nederland vermelden.

Nadat mij bekend werd dat de Mondharmonicawinkel de deuren moest sluiten, heb ik de naam van de Mondharmonicawinkel van de website van MHT Nederland gehaald. Vervolgens ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe verkoper. Dat werd De Muse in Malden. 
 
Het is mij bekend dat de domeinnaam Mondharmonicawinkel.nl door Ron van Hal is verkocht. Een domeinnaam verkopen zegt op zich niet zoveel. De nieuwe eigenaar krijgt door het kopen van deze domeinnaam hopelijk wat meer klandizie. Niets meer en niets minder. De nieuwe eigenaar neemt geen verplichtingen etc. over. 
 
Helaas kan ik voor u verder niet veel betekenen. Wel zal ik deze mail doorsturen naar het mailadres van Ron van Hal. Wie weet reageert hij nog richting u.
 
 
Met vriendelijke groeten,
 
 
Jan Mulleman

Terug naar de inhoud